top of page

סיפור על אהבה למשקפיים ומשקפיים ואהבה

Updated: Nov 4, 2022

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור אישי. זהו סיפור על עשייה, על אהבה לתחום המשקפיים, על להיות חלק מפאזל של בניית חברה, על דו קיום ועוד.

חנות המשקפיים אופטיניס


אתמול היה היום האחרון של תערוכת האופטיקה הבינלאומית למשקפיים במילאנו (בעבר הייתי נוסעת בתור מעצבת משקפיים עם גליל אופטיק, נסעתי עם אופטיקנה, נסעתי עם חברת דגל ועוד ועוד... 25 שנים)

וכאן מתחיל הסיפור שלי.

לפני 4 שנים נסעתי לבדי לתערוכת האופטיקה במילאנו. ביום האחרון כשעתיים לפני סגירת התערוכה פגשתי באחד האולמות הגדולים של התערוכה את מוסטפא (שאיתו עבדתי באופטיקנה והוא עבד שם 20 שנה), ואת אחיו לואי שהיה מנהל בסניף של אופטיקנה גם בפגישתנו ביקשו ממני אם אוכל לעזור להם לעצב קולקציות משקפיים חדשות וכמובן שמחתי לעזור. כעבור מספר חודשים התחלתי לעבוד עם החברה שלהם, החברה שנקראת איילנס ומשרדיה נמצאים בבאקה אל גרביה, יש לה רשת חנויות בשם אופטינייס ורשת הפצה בארץ ובשטחים.

כשהתחלתי את עבודתי בחברה כיועצת ומעצבת קולקציות משקפיים לחברה היו כ-6 חנויות. היום כעבור 3 שנים כבר יש 21 חנויות רובם במגזר הערבי ויהיו עוד.

למה אני מספרת? אני רוצה לשתף אתכם באפשרות הזאת שנפלה בחלקי אשר כבר 3 שנים, מידי שבוע אני מגיעה ליום אחד לבאקה אל גרביה למשרדים לעשות ולתרום להצלחה של החברה וגם למקסם את היכולות והידע שלי בתחום המשקפיים. אני נוסעת פעמיים בשנה לתערוכות בחול לעצב קולקציות לחברה ביחד עם המנהלים. אני מבקרת בסניפים ונפגשת עם אנשים נהדרים חדורי מטרה ורצון שהחברה תצליח. החברה גדלה הודות לאוסף של אנשים נחמדים, רציניים ,אינטליגנטים שרואים שם את הבית שלהם עם מחויבות לחברה ולמנהליה. אני שמחה על ההזדמנות הזאת, בה המקצוע שלי ואהבה שלי כמעצבת משקפיים מזמנים לי חיבור לאנשים נפלאים ומוכשרים, זה הוא מבחינתי דו קיום!


86 views0 comments
bottom of page